A întrerupt pregătirea pentru zbor timp de un an din cauza unei depresii. Copil fiind, visa să zboare.

Concluziile pe baza înregistrărilor din cutia neagră

  • Copilotul Andreas Lubitz s-a închis în cabină în timp ce co-echipierul său de zbor, un pilot cu 10.000 de ore de zbor, ieșise pentru câteva minute (cel mai probabil, pentru a merge la toaletă). Când a revenit, și-a tastat codul de acces, însă co-pilotul a blocat ușa din interior. În ciuda bătăilor în ușă și insistențelor, co-pilotul Lubitz nu a deschis. Fără să spună nici un cuvânt, i se aude pe înregistrări doar respirația, a decuplat pilotul automat și a început coborârea avionului. Coborâre lentă, de care pasagerii cel mai probabil nu și-au dat seama decât în ultimul moment.
  • 149 de persoane - un bebeluș, copiii, adulți - s-au zdrobit de munți cu 700 de km/oră. Țipete au fost doar în ultimul moment, al impactului și anchetatorii au motive să creadă că, la o asemenea viteză, moartea a fost instantanee.

 Profilul lui Andreas Lubitz potrivit The Telegraph

Tânărul Lubitz a crescut în localitatea Montabaur, aflată la 20 de minute cu mașina de orașul german Koblentz.


Părinții - tatăl său, un om de afaceri de succes, mama, profesoară de pian - i-au oferit lecții de zbor la Luftorts Club Westerwald.

Visa de mic copil să zboare, scrie The Telegraph. Dar nimeni nu avea să băuniască faptul că, într-o zi, acest vis avea să coste 149 de vieți.
A urcat pentru prima oară în cabina unul avion ușor la 14 ani și după doi ani de instrucție cu comandă dublă, a putut zbura de unul singru.

Klaus Radker, președintele clublui, a sous: "A cost visual său să zboare încă din copilărie și a început acest vis aici, astfel încțt atunci când și-a obținut licența pentru zborurile comercuale pentru avioane precum Airbus a fost foarte fericit și mândru."

Dl Radker a spus The Telegraph că l-a vazut ultima oară pe Lubitz în toamna anului trecut, când pilotul Germanwings a venit la club pentru reînnoirea licenței de zbor pe avioanele ușoare, prilej cu care a participat la un barbecue, alături de prietena sa.

Nimeni de la club nu a observat aspecte neobișnuite în comportamentul său.

"Părea normal. Mândru de slujba sa, după atâta pregătire. a sous dl Radker. "Întotdeauna l-am precept ca prietenos, chair dacă foarte rezervat, ca persoană. Deschis și politicos”

Lubitz a părăsit Montabaur la vârsta de 20 de ahi, în 2007, pentru a se pregăti pentru licența pe liniile aeriene comerciale, la Bremen.

A avut o întrerupere de un an din cauza trecerii printr-o depresie.

Compania Lufthansa a anunțat joi, 26 martie, că Andrea Lubitz trecuse prin toate testele și era 100% apt de zbor. Rămâne întrebarea care este pe buzele tuturor:

De ce?