Ministrul Apărării cere Parlamentului să aprobe un program de 9,3 miliarde de euro pentru înzestrarea Armatei. Printre țintele lui: reluarea achiziției corvetelor, doar 94 de transportoare blindate și sisteme de rachete pentru apărare anti-aeriană.
În noiembrie 2014 o asociere condusă de firma Impresa Pizzarotti semna un contract de 120 milioane de euro pentru proiectarea și executia Lotului 1 de 17 km a autostrăzii A10 Sebeș - Turda.
Volkswagen face progrese cu inchiderea proceselor din SUA legate de scandalul emisiilor, dar o problema este inca nerezolvata, si anume ce se va intampla cu sutele de mii de automobile diesel pe care s-a angajat sa le rascumpere, scrie News.ro.
Victorie de etapă a ANCOM în fața Vodafone în dosarul neaplicării plafonului maxim la internet mobil în roaming în UE: instanța a respins cererea operatorului de anulare a deciziei arbitrului telecom.
Cel mai dur avertisment la adresa lui Viktor Orban după legea care ar putea duce la închiderea Universității Central-Europene (CEU) vine de la Partidul Popular European (PPE), din care face parte.
Europenii nu vor mai avea, de la 15 iunie 2017, costuri suplimentare la telefonie și internet mobil atunci când vor călători în alt stat membru al Uniunii Europene, potrivit votului final dat, joi, de Parlamentul European.
Autoritatea pentru Supraveghere Financiară, care reglementeaza piețele de capital, a modificat regulamentul privind autorizarea noilor membri de conducere din firmele de capital, asigurări și pensii private.
Efectele uriasului scandal Volkswagen s-au facut simtite marti in PE care a votat recomandari ce vor accelera scoaterea masinilor diesel de pe soselele europene.
Bucureștiul nu va avea piste noi de biciclete nici în 2017. Lucrările ar putea incepe în trimestrul doi din 2018, a declarat pentru HotNews.ro primarul Capitalei, Gabriela Firea.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.