Ionut

de: Ionut 02 Aug 2017 13:38

Asta la nemti, care au o infrastructura impecabila. La noi, principala problema e ca oamenii din rural nu au locuri de munca, scoli/profesori, dispensare/medici, etc. Multe s-ar rezolva dintr-un foc cu o retea de transport decenta si ieftina.
Statul ar trebui sa bage bani in asta, daca vrea sa mai salveze satul romanesc. Deocamdata, in sate se fac lucrari inutile gen asfaltari de ulite, rigole in sate de campie si uite asa avem balegar amestecat cu asfalt, carute care nu mai pot intra in curti, samd.

Calea ferata, destul de bine dezvoltata in comunism, acum e in paragina si se circula cu 60km/h in trenuri invechite. Iar Mersul Trenului nu ajuta oamenii din rural, desi multe comune au gari. Practic, exista 1-2 trenuri / sens / zi la ore imposibile pentru navetisti, de ex. 10 dimineata spre oras si 14 ori 22 inapoi spre sat.
Parerea mea e ca distrugerea CFR calatori a fost deliberata pentru a favoriza mafia transportului cu microbuze si alte lucruri de genul asta. Dar microbuzele fac curse relativ scurte, asa ca multe sate, desi au gara, au ramas izolate.
In orice tara din Europa, un oras mai mare e legat cu zonele rurale dintr-o raza de 50-100km cu trenuri care circula la cam 20 minute. La noi nici Bucurestiul nu are asa ceva, sa zicem o minima legatura cu aeroportul...


Avertisment: Prin apăsarea butonului "Trimite" sunteți de acord ca textele introduse în câmpurile „nume ” și „comentariu” să fie făcute publice și implică acceptarea Termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului EurActiv.ro
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de conținutul acestuia și își va asuma eventualele daune, în cazul unor acțiuni legale împotriva celor publicate.

Advertising