Chiar dacă valoarea pieței este destul de mică, de sub 1% din totalul vânzărilor de lactate, producția de lactate bio este foarte dinamică și foare ofertantă, apreciază producătorul de ambalaje Tetra Pak.

Producătorul de ambalaje Tetra Pack estimează că piața lactatelor bio din România va continua să crească în următorii ani, atât pe segmentul lactatelor, cât și în rândul produselor cu valoare adăugată, precum brânzeturile, scrie Profit.ro.

Astfel, piața va ajunge la peste 28 de milioane de lei (6,3 milioane de euro) în 2020, față de 19,6 milioane de lei (4,4 milioane de euro) cât a fost în 2015, explică producătorul, citând datele Euromonitor International. 

„Românii înțeleg din ce în ce mai mult că este important să facă alegeri alimentare sănătoase, iar laptele bio, alături de întregul segment de lactate organice, se află tot mai des în coșul de cumpărături al acestora”, spune Cătălina Siriteanu, Operational Marketing Director Tetra Pak South Eastern Europe.

Cu toate că piața are deocamdată o valoare destul de mică, care potrivit unor estimări ar reprezenta sub 1% din totalul pieței de lactate, este foarte dinamică și tot mai ofertantă, atât pentru consumatorii români, în căutare de informații și de diversitate, cât și pentru producătorii care își doresc să se diferențieze la raft. 

Printre producătorii de lactate prezenți pe piața autohtonă care au lansat game bio se numără Napolact, LaDorna, Monor sau Olympus. 

Citiți restul articolului aici.