Europarlamentarul Daniel Buda spune, plastic: "nu există viață în afara Uniunii Europene". Însă cetățenii din fiecare stat membru trebuie să caute oportunitățile și să le transforme în șansă. Inițiativele nu se realizează singure, fără implicare.
EURACTIV.ro realizează o dezbatere cu privire la impactul Parlamentului European în comunități. Cei interesați sunt așteptați fie la sediul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative din București, fie la Ciuruleasa, județul Alba.
Narcis Niță conduce o afacere în agricultură, firma sa fiind în topul primelor zece firme din județul Dolj. Niță are o preocupare aparte pentru educație, fiind dascăl la bază. Firma sa are capital integral românesc.
69% dintre români consideră că știrile și informațiile care denaturează realitatea sau care sunt false reprezintă un pericol pentru democrație, iar 72% consideră că știrile false sunt des întâlnite, potrivit Eurobarometrului Standard 90.
Apel deschis pentru selecția localităților. O serie de cinci dezbateri vor fi organizate în cinci localități din țară, asupra priorităților specifice și oportunităților deschise în contextul alegerilor europarlamentare 2019.
Campania #DeDataAstaVotez a ajuns la 10.000 de susținători în România. Pentru cei care doresc să se implice, campania îl va premia pe cel mai activ voluntar cu o vizită la Bruxelles, în Săptămâna Euroepană a Tineretului, alături de 700 de tineri.
România va avea o Președinție specială, date fiind alegerile pentru Parlamentul European din luna mai, a spus Cristian Bădescu, reprezentant cu însărcinări speciale Unitatea de pregătire a Președiniei României la Consiliul Uniunii Europene.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.