O profesoară de informatică din Oradea, mentor în programul internațional Meet and Code, ne-a vorbit despre digitalizare în educație, dar și în general în societate, despre programă și diferențele imense între liceele „mari” și cele „mici”.
Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii (ANIS) spune că e nevoie de ore obligatorii de tehnologia informației și comunicațiilor (TIC) pentru toți liceenii.
Cu fonduri europene și din PNRR, ministerul Justiției vrea digitalizarea instanțelor. Dar în câți ani se poate ajunge la o digitalizare pe care să o simtă și cetățenii? În jur de 10, dacă privim spre modelele oferite de Estonia sau Germania.
Ce este educația digitală și de ce avem nevoie de ea, aflăm dintr-un interviu cu Ana-Maria Stancu, fondatoare a unui centru de învățare în domeniul roboticii și programării, membră a Coaliției pentru Educație digitală.
Începe a treia ediție a Innovators for Children, un accelerator de soluții digitale scalabile și de impact, care își propune să le ofere copiilor și adolescenților acces la produse și servicii mai bune.
În România există o aplicație pentru victimele abuzurilor. În curând, va apărea și una pentru profesioniștii din domeniul violenței domestice. Ambele sunt create de ONG-uri.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.