Dezvoltat de profesioniști din mass-media, pentru inovație în domeniu, și cofinanțat de UE, Stars4Media susține inițiativele de colaborare dezvoltate de cel puțin două organizații media din două țări diferite ale UE.

Aceste inițiative ar trebui să contribuie la inovarea de noi produse și formate editoriale, tehnologii emergente sau alte inovații la nivel organizațional.

Stars4Media Second Edition este continuarea primului program european de formare pentru profesioniștii din domeniul mass-media pentru a accelera inovația și cooperarea transfrontalieră.

Cine poate participa? Participanții sunt profesioniști în mass-media (în principal tineri „vedete în creștere”, plus mentorii lor opționali), care acționează fie în cadrul unei organizații media, fie ca freelanceri, colaborând în jurul unei idei inovatoare: o „inițiativă” Stars4Media.

Inițiativele și echipele

Stars4Media trebuie să implice un amestec de diferite profiluri media: reporteri, jurnaliști de date, designeri grafici, dezvoltatori web, manageri de social media, experți în usability și specialiști în marketing, experți în date și AI, etc. Inițiativele Stars4Media sunt idei inovatoare dezvoltate pe parcursul a 4 luni de către mici echipe transfrontaliere și interdisciplinare de profesioniști din mass-media, concentrându-se pe unul dintre cele trei valuri tematice:
  • Jurnalism, încredere și participare
  • Tehnologie și marketing media
  • Alte inovații

De obicei, o inițiativă Stars4Media se concentrează asupra unei singure tematici, într-una dintre cele trei etape. Cu toate acestea, este posibil ca solicitanții să propună un subiect la alegere, care este valul încrucișat (de exemplu, jurnalism de date care abordează subiectul diversității). Aceste subiecte sunt doar orientative. Stars4Media încurajează originalitatea.

De ce să participi?

Ca profesionist în mass-media, veți avea următoarele beneficii:

- veți coopera cu o altă organizație mass-media din Europa timp de 4 luni

- veți beneficia de îndrumarea și instruirea experților internaționali în mass-media pentru a testa o idee inovatoare

- veți dobândi abilități practice în domenii precum raportări, jurnalism de date, AI și tehnologii de traducere, marketing, dezvoltare de afaceri și social media. Alăturați-vă unei comunități de inovatori media din toată Uniunea Europeană Primește o subvenție de 5.400 € per participant

Ca organizație media sau companie tehnologică, veți avea următoarele beneficii:

- veți putea testa noi produse editoriale și tehnologice și noi modele de afaceri peste granițe

- vă puteți dezvolta rețeaua cu companii inovatoare de media și tehnologie din Europa

- vă puteți dezvolta și motiva personalul și viitorul managemen

Primiți o subvenție de până la 16 200 € per organizație media (în cazul ideal de 3 persoane pe organizație *) Schimbă cele mai bune practici cu organizații media inovatoare

Termen-limită: 1 iulie 2021 (pentru prima ediție, termenul-limită a fost 1 mai)