O școală cu predare în limba germană începe luni cursurile la clasele I-VI în spațiul virtual
Echipa Școlii Germane Fridolin a elaborat un plan de predare virtuală, menit să asigure continuitatea activității de învățare pe întreaga durată a suspendării cursurilor.
Decizia a plecat de la situația actuală privind epidemia de COVID-19, gradul de răspândire a acesteia, măsurile impuse de autorități, precum și incertidinile cu privire la durata pentru care aceste măsuri se vor impune.
"Suntem conștienți că o activitate de învățăre de la distanță nu are același efect pedagogic, nu poate înlocui relaționarea elevilor cu profesorii și nici interacțiunile sociale ale elevilor, însă scopul acestui plan virtual de învățare/predare este acela de a ne asigura că Școala Fridolin continuă să furnizeze metode eficiente de educație elevilor săi." - potrivit echipei manageriale a Școlii.
Pe pacursul acestei săptămâni, întreaga echipă a lucrat, s-a documentat și a pus la punct mai mulți pași cu utilizarea platformei virtuale Zoom, urmând ca de luni, 16 martie, să deruleze cursurile în mediul online cu elevii.
Pentru ca acest proces să se desfășoare în condiții optime și în beneficiul elevilor, Școala Germană Fridolin a transmis sâmbătă, 14 martie, instrucțiuni părinților pentru a fi pregătiți pentru prima zi de școală virtuală, luni, 16 martie.
Școala online începe luni pentru Fridolini
Background
- Să stabilească o rutină zilnică pentru a se implica în actul educațional;
- Să stabilească un spațiu comod, sigur și liniștit în casă (preferabil camera sa) care să sporească eficiența și succesul în actul de învățare;
- Să comunice eficient cu profesorii și să semnalizeze de fiecare dată când consideră că au nevoie de sprijin suplimentar;
- Să comunice eficient și să își susțină colegii în actul educațional;
- Să se logheze din timp / să fie punctuali și disponibili când încep orele și să fie pregăți și concentrați;
- Să aibă o ținută vestimentară decentă pe parcusul desfășurării orelor;
- Să nu intervină, să nu întrerupă sau să deranjeze ora și să aștepte indicațiile profesorului privind întrebările elevilor.
2. Responsabilitățile părinților:
- Să asigure accesul copiilor la un dispozitiv cu legătura bună și stabilă la internet, precum și un spațiu sigur și liniștit, de unde aceștia să poată participa nederanjați la orele virtuale.
- Să stabilească o rutină orară zilnică a elevilor privind activitățile lor de învățare;
- Să le asigure intimitatea pe durata desfășurării orelor, astfel încât să se păstreze interacțiunea individuală cu colegii și profesorul dar să rămână disponibili și să le asigure sprijinul, astfel încât orele să se poată desfășura fără incidente tehnice.
- Să monitorizeze timpul pe care elevii îl vor petrece online. Școala Fridolin nu încurajează elevii să petreacă ore întregi în mediul virtual.
- Să sprijine activ copiii în actul de învățare. Copiii dumneavoastră vor pierde mare parte din interacțiunile sociale. Cum actul de învățare este procesat cel mai bine într-un context social, care va fi doar parțial înlocuit de mediul online, vă încurajăm să stați de vorbă cu copiii dumneavoastră despre sarcinile lor școlare, despre cunoștințele acumulate sau despre ce probleme întâmpină.
Asociația Școlilor Particulare cere sprijin Guvernului pentru a traversa perioada de criză
Principalele cerințe: lărgirea ariei de unități pentru care se acordă costul standard pentru preșcolari/elevi și scutirea de la plata contribuțiilor CAS și CASS pentru trei luni.HotNews.ro: Unele școli se pregătesc să-și țină cursurile virtual
Semnalați soluții de continuare a activității școlare pentru Clasa virtuală - EURACTIV.ro
Clasa virtuală-EURACTIV.ro va reveni cu noi povești despre experiențe din școala la distanță. Semnalați-ne articolee/postările Facebook interesante pentru continuarea activității în școli, în diverse forme, la email comunicare[at]dgcademy.com.
Comentarii