Agenția Națională de Administrare Fiscală anunță că, de săptămâna viitoare, va răspunde și printr-un serviciu de chat. Chatul va oferi asistență pentru accesarea portalului instituției.

ANAF a anunțat un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro, începând cu data de 22 noiembrie: chat cu contribuabilii. Acest serviciu se va afla în fază de testare până la sfârșitul anului și va putea fi accesat la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center

 

Prin intermediul serviciului, contribuabilii vor putea beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, ei vor avea la dispoziție în continuare call centerul ANAF.


În anunțul publicat pe Facebook se spune că viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală „este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară”.