Campanie outdoor de promovare a României ca destinație turistică, pe străzile din Paris

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a demarat o campanie outdoor de promovare a României ca destinație turistică în Franța, pe străzile din Paris.
Campania outdoor are scopul de a atrage atenția publicului francez asupra României ca destinație turistică și de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre.
Acțiunea se derulează în două etape:
- prima a constat în afișarea, în perioada 6 – 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru țara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului;
- a doua etapă, care se desfășoară în perioada 13 – 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.
Perioada de desfășurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal și Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franța.
La acest eveniment sunt așteptați peste 3 milioane de turiști, care vor intra și ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinație turistică.
de CN 19 Sep 2023 10:37