Astăzi, la conferința Connect 2021, CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg a anunțat noul nume al corporației pe care o conduce: Meta.

Meta este brandul de companie sub care vor fi reunite aplicațiile și tehnologiile care până acum erau sub umbrela Facebook, a anunțat compania. Meta dezvăluie încă din nume care va fi preocuparea principală a companiei în următorii ani: să aducă metaversul la viață.

 

Metaversul, descris de companie ca „un hibrid al experiențelor sociale online de astăzi”, va permite împărtășirea de „experiențe captivante cu alte persoane chiar și atunci când nu puteți fi împreună - și să faceți împreună lucruri pe care nu le-ați putea face în lumea fizică.” 


Într-o așa-numită scrisoare din partea fondatorului, Zuckerberg și-a explicat mai clar viziunea asupra schimbării numelui companiei: 


„Crearea de aplicații sociale va fi întotdeauna importantă pentru noi și mai sunt multe de construit. Dar, din ce în ce mai mult, nu este tot ce facem. Este în ADN-ul nostru să construim tehnologie pentru a aduce oamenii împreună. Metaversul este următoarea frontieră în conectarea oamenilor, la fel cum erau rețelele sociale când am început.


În prezent, brandul nostru este atât de strâns legat de un singur produs, încât nu poate reprezenta tot ceea ce facem astăzi, și cu atât mai puțin în viitor. În timp, sper să ajungem să fim văzuți ca o companie metavers și vreau să ne ancorez munca și identitatea pe ținta către care construim.


În metavers vei putea să faci aproape orice îți poți imagina - să te întâlnești cu prietenii și familia, să lucrezi, să înveți, să te joci, să faci cumpărături, să creezi - precum și să ai experiențe complet noi, care nu se potrivesc cu modul în care ne gândim la computere sau telefoane astăzi.”


Conferința anuală Connect, găzduită de compania Facebook - de astăzi numită Meta - reunește dezvoltatori de realitate augmentată și virtuală, creatori de conținut, agenți de marketing și alții pentru a sărbători impulsul și creșterea industriei. Evenimentul virtual de anul acesta a explorat cum ar putea fi simțite experiențele din metavers în următorul deceniu - de la conexiune socială, la divertisment, jocuri, fitness, muncă, educație și comerț. 


Link: Film de prezentare a viziunii Meta despre metavers