ANCOM anunță că a fost aplicată o amendă de 35.000 de lei Poștei Române pentru că nu a îndeplinit cerințele minime de calitate impuse de reglementările în vigoare, neasigurând livrarea la timp a trimiterilor interne de corespondență.

Potrivit ANCOM, Poșta Română avea obligația de a respecta o serie de cerințe minime de calitate impuse pentru trimiterile de corespondență interne din cea mai rapidă categorie standard din sferă serviciului universal, printre care: 

-      livrarea trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult două zile lucrătoare de la data depunerii, în procent de minim 85%; 
  
-      livrarea trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult patru zile lucrătoare de la data depunerii, în procent de minim 97%. 

Astfel, Poșta Română a asigurat livrarea la destinatari a doar 51.80% din totalul trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult două zile lucrătoare de la data depunerii (în loc de minim 85%, așa cum prevede obligația legală impusă de ANCOM), respectiv doar 78% din totalul trimiterilor interne de corespondența prioritara în cel mult patru zile lucrătoare, în loc de minim 97%.