Rezultatele Conferinței Internaționale „Oportunități de finanțare pentru IMM-uri 2014-2020”
SPECIAL REPORT/ Conferința organizată de EurActiv și Reprezentanța Comisiei Europene în data de 12 martie a avut rezultate foarte bune, remarcându-se în special prin calitatea prezentărilor și a discuțiilor. Relevanța domeniului, expertiza participanților și amploarea dezbaterilor au asigurat un interes foarte mare în spațiul public.
Principala realizare a conferinței a fost aducerea împreună a reprezentanților celor mai relevante instituții cu rol de reglementare pentru diferitele programe de finanțare și beneficiarii acestor instrumente. Conferința a facilitat conectarea ideilor inovatoare ale pieței private din România cu instrumente financiare adecvate și a promovat principiile profesionalismului și calității în domeniul finanțării IMM-urilor.
Rezultate - speakeri, participanți, parteneri
1. Parteneriat strategic cu Reprezentanța Comisiei Europene în România;
2. 19 vorbitori (Comisarul european Corina Crețu, Ministrul Fondurilor Europene, trei vorbitori străini și 14 reprezentanți ai instituțiilor publice și mediului privat);
3. Peste 250 de participanți;
4. 6 companii partenere;
5. Un concurs: "Profesioniștii proiectelor de succes”, cu trei premianți și trei nominalizați;
Rezultate - organizare, transmisie
1. Conferința a fost desfășurată în două limbi – română și engleză, fiind asigurată traducerea simultană. În plus, au fost publicate, în ambele limbi, pe EurActiv.ro, EurActiv.com (în engleză) și HotNews.ro, anunțuri pre și post eveniment;
2. Transmisiune LIVE Video&Text pe EurActiv.ro și HotNews.ro (durata 1 ½ ore), cu un reach de 6,755 pe site-uri și 2574 pe Facebook;
Rezultate - vizibilitate
1.Campanie bannere online (3 formate) pe EurActiv.ro și HotNews.ro, timp de 10 zile - 1,410,000 afișari și o rată de click de 0,07%;
2.Campanie promovare eveniment și parteneri în newslettere: EurActiv – 15 newslettere, reach aprox. 8,000 abonați/newsletter; HotNews - 8 newslettere, reach aprox. 38,000 abonați/newsletter;
3.Eveniment pe Facebook – impact: 640 persoane;
4.Campanii pe rețele sociale: Facebook - peste 40 postări și 50,000 reach; peste 50 de comentarii și share-uri; Twitter – 20 de postări legate de eveniment;
5.Articol multimedia complex în aplicația Storify – 2,773 vizualizări în site;
6.Publicarea pe EurActiv.ro a 25 de articole, 23,748 vizualizări, pe teme legate de conferință (fonduri structurale și comunitare) și pe HotNews.ro a unui articol, 5,065 vizualizări;
7.Publicarea pe EurActiv.ro a 15 articole, 10,668 vizualizări, legate direct de conferință (anunț conferință și concurs, intervenții speakeri și interviuri parteneri) și pe HotNews.ro a 7 articole, 16,944 vizualizări;
Comentarii