Dezinformarea de pe TikTok a atins niveluri alarmante, cu atât mai mult cu cât aplicația este tot mai utilizată de adolescenți ca motor de căutare, arată un studiu publicat miercuri de societatea NewsGuard, informează joi AFP, citată de Agerpres.
Mass-media joacă un rol important în informarea cetățenilor europeni despre activitățile Uniunii Europene și ale instituțiilor sale, potrivit ultimului Eurobarometru.
Aproape 80% dintre copiii cu vârsta între 8 și 17 ani utilizează Internetul zilnic timp de cel puțin trei ore, în afara orelor de școală, procentul celor care petrec între una și două ore pe zi fiind de 19 %.
Cu ajutorul celei mai „politicoase” operațiuni militare speciale, Rusia urmărește obiectivul de a pune capăt genocidului de 8 ani al populației din Donbass efectuat de către regimul criminal de la Kiev, ne-a anunțat joi Ambasada Rusiei la București.
Dezinformarea cu privire la presupusa planificare a unor atacuri nucleare sau la utilizarea armelor biologice domină narațiunile din presa pro-Kremlin și din mass-media de stat chineză, conform EU vs DISINFO.
Centrul Internațional de Expoziții „Moldexpo” din Chișinău e plin cu copii. Cei mai mici aleargă, împing niște mașinuțe, modelează figuri sau pictează. Cât ei se joacă și leagă prietenii, mamele lor formează grupuri și discută în șoaptă.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.