Comerțul online din România, estimat la peste 2,3 miliarde de euro în 2017
Piața de comerț online din România va depăși, în 2017, valoarea de 2.3 miliarde de euro, în condițiile în care numărul magazinelor online a crescut considerabil pe anumite categorii.
„În România comerțul online este în continuă creștere. (...) Astfel, vedem o creștere vertiginoasă a numărului de magazine online în categorii precum Beauty (cosmetice, parfumuri), home & deco sau articole pentru copii”, a declarat Andrei Radu, fondator GPeC, potrivit StartupCafe.
Pentru 42% dintre utilizatori, principala barieră de a achiziționa produse online este încrederea și experiența mai puțin plăcută avută pe site.
Potrivit raportărilor și estimărilor principalilor jucători din comerțul electronic românesc împreună cu GPeC, valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 1,8 miliarde de euro în 2016, cu aproape 30% mai mult decât în 2015.
Comentarii