Registrul Auto Român (RAR) anunță că a implementat chatbotul RAReș, disponibil pe site-ul instituției, care face posibilă o interacțiune mai ușoară a celor care solicită informații.

"Vrei să verifici rapid când expiră inspecția tehnică periodică a mașinii tale? Vrei să știi cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obții o programare într-o reprezentanță? De acum poți vorbi și cu RAReș, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro)", transmite RAR.

Chatbotul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RARes va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate.

Cu ajutorul lui RAReș e promisă simplificarea accesului la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului, fie că e vorba de accesarea site-ul de pe un computer de birou sau de pe un smartphone.