Comerțul online în România este estimat la circa 2,5 milioane de euro în acest an.

Comerțul online va depăși 2,5 miliarde de euro anul acesta și are potențial de a-și dubla valoarea până în 2020, estimează Asociația Română a Magazinelor Online din România (ARMO), scrie HotNews.ro.

Deși românii utilizează intens rețelele de socializare și apelurile video, aceștia manifestă reticență în privința tranzacțiilor online, iar România înregistrează unele dintre cele mai scăzute niveluri din UE. Doar 56% dintre români folosesc Internetul în mod regulat, față de o medie de 79% la nivelul Uniunii Europene.

„Comerțul online se poate dezvolta peste o infrastructură digitală solidă și având o populație cu competențe digitale bune. Vestea bună este aceea că avem perspective favorabile de creștere în ambele direcții, ceea ce ne îndreptățește să anticipăm o dublare a comerțului online până în 2020”, a declarat Florinel Chiș, director executiv al ARMO.

Citiți articolul complet pe HotNews.ro.