Dosarul Nordis: Marketing agresiv de 8 mil. de lei în presă, pe Facebook, Google și la FRF

Membrii rețelei Nordis au pus la punct un program de marketing agresiv, care a vizat toate canalele de comunicare posibile, pentru a câștiga încrederea potențialilor clienți, susține DIICOT, potrivit Agerpres.
În referatul trimis în instanță de DIICOT, procurorii detaliază sumele cheltuite de Compania Nordis pentru publicitate.
'Așa cum s-a precizat în debutul situației de fapt, pentru câștigarea încrederii potențialilor clienți și crearea imaginii unui business de succes, s-a pus la punct un program de marketing agresiv, care a vizat toate canalele de comunicare posibile, sens în care 8.380.355 lei au fost cheltuiți pentru publicitate, din care 5.114.040 prin instituții media private, 1.672.706 lei către Facebook și 1.593.609 lei către Google. În aceeași paradigmă se regăsesc și sponsorizări în valoare de 4.286.462 lei, din care cea mai importantă este cea acordată Federației Române de Fotbal, în fapt tot un mijloc de publicitate', arată procurorii.
Procurorii solicită Curții de Apel București arestarea preventivă a 11 inculpați din gruparea Nordis, printre care Laura Vicol, Vladimir Ciorbă și Gheorghe Poștoacă, ultimii doi fiind acționari principali la Nordis Group.
Comentarii