Un studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și se raportează la detoxul digital (pauza de la mediul online și tehnologie)
Un studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle părerile românilor despre trecerea la ora de iarnă și să ofere o imagine de ansamblu asupra modului în care această schimbare le afectează rutina zilnică și starea de bine.
Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre comportamentele și temerile actuale ale românilor, pe fondul creșterii alarmante a numărului de cazuri noi de infectare cu COVID-19.
Un studiu Reveal Marketing Research arată impactul caniculei asupra vieții cotidiene a românilor și identifică strategiile pe care aceștia le adoptă pentru a se proteja de efectele negative ale temperaturilor ridicate.
Un studiu Reveal Marketing Research arată care sunt atitudinile și comportamentele românilor în ceea ce privește Sistemul de Garanție-Returnare a ambalajelor băuturilor îmbuteliate, care a devenit funcțional începând cu sfârșitul anului trecut.
Un studiu Reveal Marketing Research arată că 65% dintre români consideră că a avea doi copii reprezintă situația ideală, în timp ce 12% ar prefera să aibă un singur copil.
Un studiu realizat de Reveal Marketing Research arată că doar 34% dintre români merg la muncă cu plăcere, în timp ce 51% dintre aceștia au luat măsuri pentru a combate fenomenul de bournout, adică epuizarea profesională.
Reveal Marketing Research a desfășurat un studiu pentru a afla în ce măsură influențează muzica de pe fundal modul în care românii se simt și cum interacționează atunci când merg în diferite spații comerciale și fac cumpărături.
Experții în securitate cibernetică invitați în cadrul webinarului “Riscurile Cibernetice: de la amenințare, la soluții”, care a avut loc miercuri, estimează atacurile cibernetice care au loc zilnic la o valoare de 8,44 trilioane de dolari.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.