Într-o propunere trimisă miercuri Consiliului UE, Comisia propune începerea negocierilor cu Ucraina și Moldova în vederea încheierii unor acorduri de transport rutier de mărfuri între UE și cele două țări.
Numărul victimelor în accidente rutiere a crescut anul trecut față de 2020, dar este încă mai redus decât nivelul dinainte de pandemie în întreaga Uniune Europeană, potrivit datelor publicate luni de Comisia Europeană.
Pentru a sprijini tranziția către o mobilitate mai curată, mai verde și mai inteligentă, în conformitate cu obiectivele Pactului verde european, Comisia a adoptat patru propuneri care vor moderniza sistemul de transport al UE.
Comisia Europeană și reprezentanța acesteia în România au lansat marți o campanie de comunicare privind vaccinarea, pentru a sprijini eforturile autorităților naționale de combatere a pandemiei de COVID-19.
Transportul feroviar reprezintă viitorul Europei, este soluția noastră pentru atenuarea schimbărilor climatice și stimularea redresării economice în urma pandemiei, a declarat miercuri Adina Vălean, comisarul european pentru transporturi.
În urma lansării certificatului digital al UE privind COVID la 1 iulie, Comisia Europeană a emis joi orientări pentru statele membre ale UE cu privire la cele mai bune modalități de a le verifica înainte de călătorie.
Reprezentanța Comisiei Europene în România și Biroul Parlamentului European în România au organizat azi dezbaterea online ”Societatea civilă și prioritățile Conferinței privind viitorul Europei: Viitorul politicilor europene în domeniul sănătății”.
Uniunea Europeană și NATO au cerut o anchetă internațională după ce un avion al Ryanair, care efectua un zbor Atena-Vilnius, a fost deturnat de autoritățile belaruse să aterizeze la Minsk, pentru a aresta un jurnalist.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.