Bolojan neagă că PNL a plătit o campanie care l-a promovat pe Călin Georgescu pe TikTok

La aproape o lună de când Snoop scria că ANAF a descoperit că acțiunea de campanie Echilibru și Verticalitate, de pe pe TikTok, în favoarea lui Călin Georgescu, a fost plătită de PNL, liderul interimar al formațiunii a avut prima reacție.
„Ceea ce ați spus nu este corect, în sensul în care banii PNL nu au fost folosiți ca să îl promoveze pe Călin Georgescu. PNL a încercat, în perioada de precampanie, să creeze o așteptare pentru un candidat la funcția de președinte al României care să se suprapună profilului domnului Ciucă, pe de o parte, pe de altă parte a promovat valorile familiei tradționale, valorile susținte de PNL. Problema e că cele două firme, Kensington și cealaltă care a făcut-o... deci se făcea un profil, dar pe parcursul acestei campanii se schimbase adresa unde te trimitea să te uiți. Această deturnare nu a fost făcută de firma Kensington. (...) Firma m-a informat și compania prin care PNL a derulat acest proiect a făcut plângere penală pentru această deturnare. Deci PNL nu a plătit, ca să ne înțelegem foarte bine, ci a fost deturnată spre alt profil de candidat”, a afirmat Ilie Bolojan, întrebat la Digi24 dacă la banii aceia pentru promovarea lui Călin Georgescu pe TikTok proveneau de la PNL și ce știe despre această afacere care ar fi avut loc înainte ca el să preia conducerea partidului.
Citește și: Snoop: ANAF a descoperit că PNL a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Georgescu pe TikTok
El a explicat că hashtag-ul folosit de Kensington Communication pentru candidatul PNL „#echilibrusiseriozitate” a fost deturnat într-un altul, „#echilibrusiverticalitate”, folosit pentru promovarea lui Călin Georgescu.
„Între un proiect care promova anumite lucruri și într-o parte finală care te trimitea la - echilibru și verticalitate, celălalt era echilibru și un alt cuvânt, în aceste chestiuni PNL nu are... Când se va finaliza această chestiune vom vedea care e situația. Ar fi fost o anormalitate ca în loc să ne promovăm valorile noastre, am fi făcut altceva. Dar în campanie uneori, așa cum se trollează... asta a fost însă o chestie insidioasă”, a mai spus Bolojan.
Chestionat dacă PNL se simte afectat sau lezat de această poveste, liderul liberalilor a răspuns: „Noi, cel puțin moral, dar și în zona acelor sume ne simțit afectați, dar fiind nevinovați”.
El a mai spus că a aflat de la firma Kensington, dar „asta era deja după finalizarea campaniei”.
Comentarii