Loteria Română și-a făcut logo cu 50.000 de euro. Ministrul Economiei trimite Corpul de Control

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, va trimite Corpul de Control la Loteria Română, după ce instituția a plătit 50.000 de euro pentru un logo nou.
Scandalul a izbucnit după ce în mediul online internauții au descoperit că logo-ul pe care Loteria Română a dat zeci de mii de euro costă câțiva euro.
Potrivit unor postări de pe Facebook, ale unor creatori de conținut, Loteria Română ar fi plătit 250.000 de lei pentru realizarea noului logo, chiar dacă împlinirea a 117 ani nu este tocmai un moment aniversar ”rotund” care să justifice un rebranding.
"Am văzut poziția exprimată și de Loteria Română și da, pot trimite Corpul de Control acolo pentru a constata dacă, într-adevăr, lucrurile sunt așa cum trebuie făcute. Deși eu cred că întotdeauna trebuie să apelăm la specialiști, la cei care știu să facă lucrurile bine. Va fi un control și la Loteria Română, pentru a lămuri și această problemă care a apărut în spațiul public", a afirmat ministrul miercuri, la Ploiești, citat de News.ro.
Libertatea.ro scrie că noua siglă a Loteriei Române este asemănătoare cu a altor trei companii: The Zones of Regulation, care este un joc pentru copii pentru cunoașterea și gestionarea emoțiilor, Pllenty, companie de servicii de plăți și web design și Drivenergy, distribuitor de stații de încărcare a mașinilor electrice.
De asemenea, o poză asemănătoare se găsește și în două bănci de imagini: Shutterstock și Dreamstime.
Rebrandingul Loteriei Române a fost realizat de agenția de publicitate din București Rusu+Borțun, în baza unui contract atribuit direct, în valoare de 50.000 de euro.
Managerul și strategul agenției Rusu+Borțun numește în același comunicat rebrandingul ca fiind unul „istoric”: „Ne bucurăm că prin acest rebranding istoric Rusu+Bortun își consolidează expertiza legată de piața de entertainment. Am crescut branduri lider în categorie și acum am avut ocazia să redefinim brandul autoritate al pieței, instituția de stat a jocurilor de noroc”.
”Cu ocazia împlinirii a 117 ani de activitate unul dintre cele mai cunoscute branduri românești marchează o nouă etapă de modernizare și digitalizare. Noua identitate vizuală a Loteriei Române este construită în jurul sloganului NOROC PENTRU TOȚI ROMÂNII. Loteria Română este a tuturor românilor, o loterie modernă de nivel european. Noul logo cuprinde elemente care se integrează perfect în noul concept, respectă simbolistica culorilor care definesc atât sentimentul de identitate natională, roșu, galben și albastru cât și verdele specific loteristic”, a transmis Loteria Română.
Comentarii