O investigație Snoop.ro vine cu noi detalii despre campania de pe TikTok prin care liberalii l-au promovat pe Călin Georgescu.

„A fost ideea lui Rareș Bogdan”, susțin mai mulți lideri din fosta și actuala conducere a PNL despre campania plătită de liberali și despre care documentele CSAT au indicat-o ca fiind făcută în favoarea lui Călin Georgescu. 

Citește și: Bolojan neagă că PNL a plătit o campanie care l-a promovat pe Călin Georgescu pe TikTok

Eurodeputatul a recunoscut ceea ce mai multe surse liberale au declarat: că încă din primăvară a introdus firma FameUp la PNL, platforma prin care au fost transmise scripturile pentru micro influencerii din campania de pe TikTok. 

Liberalul admite că s-a întâlnit cu FameUp, însă spune că nu a urmărit campania de la prezidențiale, TikTok nefiind în atribuțiile sale. 

„Trebuie întrebați Motreanu, Ciucu, care a fost director de campanie pe online, și Kensington, firma care au avut mână liberă pe subiectul ăsta”, a spus Rareș Bogdan. 

Campania „Echilibru și Verticalitate”, realizată prin firma Kensington, l-a promovat pe candidatul Călin Georgescu pe TikTok și a adunat 2,4 milioane de vizualizări. Reprezentanții firmei Kensington au declarat pentru Snoop că aceasta a fost deturnată și că hashtag-ul original era „Echilibru și Seriozitate”, menit să-l promoveze pe candidatul liberal Nicolae Ciucă.

Mai multe detalii, pe Snoop.ro.

+++

Pe 21 decembrie, Snoop.ro relata că ANAF a descoperit că PNL a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Georgescu pe TikTok. Este vorba despre campania #EchilibrușiVerticalitate, realizată cu influenceri pe TikTok, despre care un document desecretizat al CSAT susține că „este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Rusia în Ucraina”, înainte de invazie.