Parlamentul European a cedat în fața presiunii țărilor producătoare de mașini și au slăbit limitele pentru oxidul de azot (NOx) generate de noile modele diesel. Limita stabilită pentru noul „Euro 6” este mai mult decât dublă față de cea din 2007.
Europenii plătesc cu 14 procente mai mult, în medie, prin taxe, pentru un litru de benzină decât pentru motorina – subvenționând indirect masinile diesel la nivelul de 2.600 Euro pentru fiecare vehicul, arată un nou studiu.
Cu siguranță există o legătură între schimbările climatice și deplasarea refugiaților, spune Gregory White, profesor la Smith College în Massachussetts și autor al cărții „Climate Change and Migration: Security and Borders in a Warming World”.
De-a lungul ultimilor trei ani, două organizații de mediu - Transport & Environment (T&E) și Consiliul Internațional pentru Transporturi Curate (ICCT) - au expus numeroase moduri în care producătorii auto manipulează testele de emisii.
Toți marii producători de automobile vând mașini diesel care nu respectă limitele UE de poluare pe drumurile Europei, relevă date obținute de grupul Transport & Environment (T&E).
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.