Un cetatean furat

de: Un cetatean furat 29 Ian 2021 20:28

Sunteti cu totii niste hoti.
Tot o suciti, ca e riscant sa dati presiune mare pe retea ca nu rezista tevile, ca reteaua e veche, ca nu e vina voastra etc, ideea e ca, asa cum recunoasteti ca agentul termic a fost furnizat sub parametri contractuali, inca din luna octombrie si ca ati avut nenumarate avarii, recunoaste ti ca ne ati facturat ilegal si nejustificat pentru ceva ce n am primit. Facturile de caldura si mai ales cele de apa calda, in perioada octombrie-decembrie au fost exagerate, raportat la cat ati livrat si la ce temeratura. Practic ne ati facturat ca si cum am fi avut caldura la parametri contractuali si apa calda nonstop.
Toate asociatiile din Bucuresti care se afla in aceasta situatie, ar trebui, impreuna, sa va de a in judecata si sa ceara recalcularea facturilor, dar mai ales daune morale. Ceea ce faceti se numeste furt, inselaciune, nici nu pot gasi cuvantul corect care ar putea sa exprime exact acest lucru. Practic, noi locatarii, suportam costurile avariilor si toate pierderile de agent termic din retea. Sa va fie rusine.
Oricum, niciun cetatean nu va crede ca, tocmai iarna asta, niciodata nu s a mai intamplat, sa cedeze toate tevile din cauza ca in ultimii ani nu s au facut investitii. E vina societatii ca n a facut investitii cand trebuia.


Avertisment: Prin apăsarea butonului "Trimite" sunteți de acord ca textele introduse în câmpurile „nume ” și „comentariu” să fie făcute publice și implică acceptarea Termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului EurActiv.ro
Autorul comentariului va fi singurul responsabil de conținutul acestuia și își va asuma eventualele daune, în cazul unor acțiuni legale împotriva celor publicate.

Advertising