Se pare ca presedintele nu s-a informat corect. Prin lucrarile de dragare executate de ucrainieni nu se pune in pericol doar "biodiversitatea unor specii" ci chiar existenta Deltei deoarece efectul va fi de colmatare al bratelor Sulina si Sf. Gheorghe.
Bratul Sulina este singurul canal pentru care este permis transportul de marfuri conform conventiei in vigoare.
Derogarea acordata in mai 2022 nu prevedea adancirea bratului Chilia pentru trecerea vaselor cu pescaj mai mare de 3.5 metrii.
Deasemenea dl asazis presedinte al Romaniei nu a retinut exact solicitarea partii noastrde formulate de comunicatul MAE si anume cel de drept de inspectie la fata locului pe teritoriul ucrainean a adancimii actuale a canalului Bistroe si a ramificatiei din amonte a bratului Chilia. Deci nu discutii si alte tergiversari in timp ce lucrarile continua.
de: Koczka 23 Feb 2023 07:02
Bratul Sulina este singurul canal pentru care este permis transportul de marfuri conform conventiei in vigoare.
Derogarea acordata in mai 2022 nu prevedea adancirea bratului Chilia pentru trecerea vaselor cu pescaj mai mare de 3.5 metrii.
Deasemenea dl asazis presedinte al Romaniei nu a retinut exact solicitarea partii noastrde formulate de comunicatul MAE si anume cel de drept de inspectie la fata locului pe teritoriul ucrainean a adancimii actuale a canalului Bistroe si a ramificatiei din amonte a bratului Chilia. Deci nu discutii si alte tergiversari in timp ce lucrarile continua.