În urma scandalului declanșat de Gabriela Firea, Europa FM a anunțat că a suspendat încă de la începutul lunii octombrie campaniile publicitare cumpărate de Primăria Capitalei, iar Pro TV a încetat din 30 octombrie colaborarea cu Dana Budeanu.

În urma atacului josnic lansat de primarul general, Gabriela Firea, asupra Asociației Dăruieste Viață și a fondatoarelor sale, Carmen Uscatu și Oana Gheorghiu, care ridică, exclusiv din donații și sponsorizări, primul spital public de oncologie și radioterapie pentru copiii diagnosticați cu cancer din România, Europa FM a anunțat că, încă de la începutul lunii octombrie, la sesizarea corpului editorial, suspendase campaniile publicitare cumpărate de Primăria Capitalei și difuzate pentru o scurtă perioadă de timp.

Totodată, Europa FM a decis să acorde spații gratuite de publicitate pentru promovarea proiectului "Noi construim un spital".

Europa FM a invitat și celelalte radiouri și televiziuni să se alăture demersului de a refuza campaniile din bani publici ale Primăriei Generale, considerând că atât un astfel de refuz, cât și susținerea inițiativei "Noi construim un spital", sunt "forme de apărare" ale societății.

Pe de altă parte, Pro TV a anunțat joi, că începând cu data de 30 octombrie 2019, a încetat colaborarea cu Dana Budeanu, a cărui postare într-un limbaj greu de reprodus a fost share-uită pe pagina personală de Facebook de către Gabriela Firea.

"PRO TV este liderul televiziunilor din România și a susținut dintotdeauna cauze care au adus schimbări reale în viețile oamenilor, fie că vorbim despre lupta împotriva cancerului, sprijinirea copiilor abandonați sau protecția mediului înconjurător. PRO TV inspiră românii să fie mai buni prin divertisment de calitate, informație și ne dorim ca valorile pe care le promovăm, printre care se află onestitatea, responsabilitatea, pozitivitatea să se reflecte și în acțiunile partenerilor noștri", și-a explicat decizia postul de televiziune.

Paginademedia.ro prezintă cele trei campanii, toate cu Primăria Capitalei în prima frază, difuzate de posturile TV de peste 5.000 de ori. Peste 5.000 de reclame, mai exact 5.150, plătite de Primăria Capitalei, condusă de Gabriela Firea, pe posturile TV în doar câteva luni. Una dintre campanii - București Trainic - a promovat pe posturi cu acoperire naționale un aspect 100% local: consolidarea blocurilor din București. (Detalii, pe Paginademedia.ro)