Grupul auto german are încă patru săptămâni pentru a propune o soluție pentru cele 600.000 de mașini diesel afectate de software-ul care truca emisiile poluante.
Șapte din 10 șoferi recunosc că vorbesc la telefon atunci când sunt la volan, iar aproape unul din cinci flirtează când staționează în trafic, arată un sondaj făcut în rândul conducătorilor auto.
Parlamentul European a cedat în fața presiunii țărilor producătoare de mașini și au slăbit limitele pentru oxidul de azot (NOx) generate de noile modele diesel. Limita stabilită pentru noul „Euro 6” este mai mult decât dublă față de cea din 2007.
Volkswagen a suspendat producția la principala sa fabrică de cutii de viteze din cauza cererii reduse și a problemelor tehnice de la o altă uzină din Germania.
Comisia Europeană propune modificarea procedurilor de omologare a vehiculelor la nivelul UE și crearea unui sistem de sancționare, care i-ar permite aplicarea unor amenzi de 30.000 de euro pentru fiecare vehicul care nu respectă standardele.
Cererea redusă pentru Ford B-Max și extinderea producției Dacia în Maroc au făcut ca exporturile (și producția) de autovehicule a României să scadă ușor anul trecut. Vânzările pe piața locală au crescut însă cu circa 20 la sută.
Producătorul auto francez Renault va rechema în service peste 15.000 de vehicule după ce o investigație a dovedit că sistemele de filtrare a emisiilor trebuie ajustate.
Cota de piață a Volkswagen în Europa a scăzut anul trecut pentru prima dată din 2007 după declanșarea scandalului emisiilor de noxe, potrivit datelor publicate vineri de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), transmite Agerpres.
Acțiunile producătorilor auto francezi s-au prăbușit la bursă după aflarea unor informații privind inspectarea unor facilități Renault de către autorități pentru a verifica emisiile de noxe.
Sosirea iernii la Berlin a dat mari bătăi de cap poliției din capitala germană: fiecare a patra mașină a avut nevoie de ajutor la pornire sau nu a pornit deloc. Un model a fost afectat cu precădere.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.