Deși a condus campania electorală a Vioricăi Dăncilă la prezidențiale, Olguța Vasilescu susține că, în această calitate, nu a făcut strategii și nici nu a creat mesaje, rolul său fiind doar de a mobiliza partidul.
Președintele Klaus Iohannis a evitat să dea un răspuns ferm invitației adresate de PSD pentru dezbateri electorale înainte de turul al doilea al alegerilor prezidențiale.
Purtătorul de cuvânt al PSD, Valeriu Steriu, a declarat luni că social-democrații își doresc "foarte mult" ca președintele Klaus Iohannis să participe la o dezbatere cu Viorica Dăncilă înainte de turul II al alegerilor prezidențiale.
Într-un pliant electoral cu Viorica Dăncilă, distribuit în Sectorul 6 din București, se spune că ea este „singura care și-a asumat în scris să nu va tăia niciodată drepturile românilor”.
Campania pentru alegerile prezidențiale din 10 noiembrie a început sâmbătă, 12 octombrie, la ora 7. Pentru funcția de șef al statului candidează 14 persoane.
Președintele Autorității Electorale Permanente (AEP), Constantin Mitulețu-Buică, a precizat joi că organizația USR Sector 3 a folosit în campania electorală pentru europarlamentare materiale de propagandă cu minori.
Pentru alegerile din noiembrie, campania electorală pe posturile de radio și de televiziune începe pe data de 12 octombrie, potrivit unei decizii adoptate marți de Consiliul Național al Audiovizualului.
Biroul Executiv Național al PNL a decis luni ca liderul formațiunii, Ludovic Orban, să fie șeful de campanie al lui Klaus Iohannis pentru alegerile prezidențiale.
Președintele Klaus Iohannis a adresat vineri, de la Palatul Cotroceni, un mesaj înaintea alegerilor europarlamentare și a referendumului convocat pentru 26 mai.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.