De mâine, începe să se aplice Regulamentul UE privind omologarea și supravegherea pieței autovehiculelor. Adoptat în mai 2018, regulamentul revizuiește și limitează semnificativ sistemul anterior de omologare de tip și de supraveghere a pieței.
Codul de conduită pentru comisari trebuie să fie revizuit cu atenție pentru a preveni conflictele de interes pentru membrii CE și pentru a ajuta la recâștigarea încrederii cetățenilor europeni în instituțiile politice actuale.
Producătorul german Volkswagen a impus termenul de 30 noiembrie pentru angajații care au informații legate de falsificarea testelor privind emisiile de carbon pentru diesel.
Autoritatea de mediu din SUA, EPA, a anunțat că și motoarele diesel cu capacitate de 3000cmc au avut instalate dispozitive de manipulare a măsurătorilor de emisii de noxe.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.