Premierul Viorica Dăncilă anunță că Autostrada Comarnic-Brașov nu se va construi în parteneriat public-privat, ci va fi declarată în prima ședință CSAT de importanță națională și va fi construită din fonduri guvernamentale.
Directorul general interimar al CNAIR, Narcis Neaga, a anunțat marți seară că a demisionat din funcție, după ce premierul Viorica Dăncilă a cerut demiterea sa.
Conform unui studiu realizat de AmCham în perioada 17 mai - 17 iunie 2019, doar o firmă din 120 vrea să facă o investiție de peste 100 milioane de euro în România în 2019, în timp ce trei firme au decis să-și închidă afacerea.
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a dat vina luni pe statul paralel pentru lipsa autostrăzilor din România, el susținând că angajații din companii nu au semnat contracte de teama DNA.
Cea mai mare comună din România, Florești, a cunoscut o dezvoltare semnificativă în ultimii 10 ani, banii europeni contribuind la rezolvarea unor probleme provocate de această extindere rapidă. Altele rămân pe tapet.
După accidentul din Italia, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță într-un comunicat transmis joi că niciunul dintre cele 4.250 de poduri rutiere din România nu prezintă risc de prăbușire.
România trage 68 de milioane de euro din Programul Operațional Regional 2014-2020 pentru modernizarea a peste 100 de kilometri de drumuri județene în nordul Moldovei.
407 milioane de euro din fondurile de coeziune vor fi investite în trei proiecte de infrastructură rutieră, care vor îmbunătăți interconectarea și vor duce la creștere economică și crearea de noi locuri de muncă în vestul României.
Comisia Europeană insistă ca România să realizeze autostrada Pitești-Sibiu, care este în prezent un segment lipsă a Coridorului pan-european Rin-Dunăre, parte a rețelei trans-europene de transport (TEN-T).
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.