Articole despre Mass-media

Sursa foto: EPA/PAOLO SALMOIRAGO

Discriminarea în mass-media în contextul pandemiei de COVID-19

SPECIAL REPORTDiversitate în mass-media? Să ne uităm la redacții

Mediastandard.ro: De ce cataloghează oamenii erorile jurnalistice ca fiind ”fake news”

IRES: Trei sferturi dintre români sunt îngrijorați de situația generată de pandemia DE COVID–19

Încă din 2016, Nic Newman explica, la Future Media Lab din Bruxelles, necesitatea ca media tradiționale să își adapteze strategiile mediilor digitale. / credits: Future Media Lab

Nic Newman: „Societățile divizate au mai puțină încredere în mass-media”

Facts, not FakeMarius Dragomir: "Media captive guvernelor și oligarhilor sunt o sursă majoră a dezinformării"

Mass-media în criza coronavirus - studiul Universității Oxford, analizat la București

Derapaje la ”Ministerul Adevărului”, în vremea coronavirusului

Sursa foto: Comisia Europeană

Facts, not FakeUE acuză China că a distribuit știri false pe tema COVID-19

Luminița Odobescu: Manipularea e o capcană în care se cade ușor, e nevoie de multă vigilență

Sursa foto: Comisia Europeană

Lupi, vulturi și lorzi: o perspectivă asupra libertății presei în Europa, în cheia GoT

Top stories

    O retrospectivă a raporturilor economice antebelice cu Japonia

    Din motive ostensibile, schimburile economice ale României cu Japonia, precedente celui de-al Doilea Război Mondial au fost ignorate de istorici, până în ultimul deceniu al veacului trecut, scrie dr Radu Șerban.

    MULTIMEDIADigital #AGRI

    Cât de digitale vor fi investițiile în agricultură și în dezvoltarea rurală în ultimii ani? O înrebare la care condițiile pandemiei par să forțeze acțiunea urgentă. O întrebare la care Comisia Europeană răspunde și prin finanțări concrete.
    Animație video bazată pe documentarea EURCACTIV și următoarele resurse: sondajul IRES realizat în iulie 2020, la comandat Agentiei Împreună, și webinarul MINDSET, 21 octombrie 2020, traineri: Gelu Duminică și Oana Sandu

    MINDSETDincolo de percepție

    Romii în criza COVID-19: un țap ispășitor care arată limitele reprezentărilor presei.
Advertising