Germania se va abține la votul pentru o lege a UE privind transporturile, în ciuda acordului inițial semnalat, a declarat o sursă din industrie pentru Euractiv, deoarece FDP blochează acordul cu noile standarde de CO2 propuse pentru camioane.
În sporturile cu motor, suporterii neutri și nu numai, au nevoie de o senzație a unui relativ echilibru. Teoretic, dacă am pleca din acel punct, spectacolul și atenția vor fi garantate.
O autoritate de reglementare din Statele Unite a descoperit în vară pe unele vehicule Audi un alt soft care reduce emisiile de dioxid de carbon în timpul testelor de poluare, potrivit Bild am Sonntag, citate de Reuters.
Grupul auto german are încă patru săptămâni pentru a propune o soluție pentru cele 600.000 de mașini diesel afectate de software-ul care truca emisiile poluante.
Parlamentul European a cedat în fața presiunii țărilor producătoare de mașini și au slăbit limitele pentru oxidul de azot (NOx) generate de noile modele diesel. Limita stabilită pentru noul „Euro 6” este mai mult decât dublă față de cea din 2007.
Europenii plătesc cu 14 procente mai mult, în medie, prin taxe, pentru un litru de benzină decât pentru motorina – subvenționând indirect masinile diesel la nivelul de 2.600 Euro pentru fiecare vehicul, arată un nou studiu.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.