Canada și al ei legendar circuit Gilles Villeneuve reprezintă un reper pe care actualul deținător al titlului mondial nu marcase o victorie. Dar Max Verstappen a înregistrat un succes și la Montreal, revenit în calendar, după trei ani de pauză.
Dacă, într-un scenariu inimaginabil nu în urmă cu mult timp, întrecerea oficială cu numărul 68 a Formulei 1 ar fi ultima, atunci va rămâne de ținut minte la Monte Carlo, după un weekend cu o intervenție torențială a ploii și incidente pe măsură.
O întrecere a Formulei 1 cu absolut orice ingredient, exceptând neutralizările, l-a readus pe Max Vertappen în postura de lider al clasamentului, deși inițial nu a părut să aibă vreo șansă în a-l încurca pe Charles Leclerc la Barcelona.
După o întrecere plină de tensiune la Jerez, inclusiv după trecerea liniei de sosire, Moto GP a bifat un episod similar, sub privirile publicului din Hexagon.
Entuziasmul absolut la revenirea Formulei 1 în Australia a fost de nestăvilit, iar pasionații de la Antipozi, care nu au ezitat să ocupe complet linia de start-sosire la final, au admirat cea mai autoritară prestație din cariera lui Charles Leclerc.
După o etapă indoneziană de ținut minte, a treia oprire a sezonului în Motomondialului de Viteză s-a încadrat categoric în aceeași notă. Dificultățile logistice au făcut ca revenirea după trei ani în Argentina să consemneze doar două zile de concurs.
O etapă secundă așteptată cu mult interes în lumea Formulei 1 în încă de la încheierea unui episod fabulos în 2021, s-a materializat cu destule emoții în Arabia Saudită.
În urma celui mai aprins final de sezon pe care Formula 1 contemporană și l-ar fi putut imagina, 2022 a fost într-adevăr reperul unei importante recalibrări. Lunile de pregătire ale noilor monoposturi au adus schimbări majore.
Experții în securitate cibernetică invitați în cadrul webinarului “Riscurile Cibernetice: de la amenințare, la soluții”, care a avut loc miercuri, estimează atacurile cibernetice care au loc zilnic la o valoare de 8,44 trilioane de dolari.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.