Articole despre Produse alimentare

Acord politic pentru interzicerea practicilor comerciale neloiale în lanțul de aprovizionare

AFIR: Sesiune de finanțare de 35 milioane de euro pentru procesarea produselor agricole

Sursa foto: Deltaica

Scrumbia de Dunăre afumată, al cincilea produs românesc recunoscut și protejat în UE

Sursa foto: Parlamentul European

O ultimă șansă pentru adoptarea rapidă a legislației împotriva practicilor neloiale din retail

”Grânarul” Europei importă mai multă mâncare

Italia nu va ratifica CETA, spune vicepremierul Di Maio

VIDEOUE vrea să interzică practici comerciale neloiale în lanțul de aprovizionare cu alimente

Românii preferă alimentele autohtone, dar mărcile străine de mașini, electrocasnice și telefoane

Statistica zileiImporturile de produse agroalimentare au ajuns la 3,5 miliarde de euro în primul semestru

Sursa foto: bazzadarambler/Flickr

Comisia Europeană lansează o consultare publică privind un lanț alimentar mai echitabil

foto: Comisia Europeană/ EurActiv.com

Dublu standard la alimenteJuncker vrea să pună capăt discriminării alimentare pe care o consideră "inacceptabilă"

Grupul de la Vișegrad ridică la Bruxelles problema standardelor duble de calitate a produselor

Top stories

    O retrospectivă a raporturilor economice antebelice cu Japonia

    Din motive ostensibile, schimburile economice ale României cu Japonia, precedente celui de-al Doilea Război Mondial au fost ignorate de istorici, până în ultimul deceniu al veacului trecut, scrie dr Radu Șerban.

    MULTIMEDIADigital #AGRI

    Cât de digitale vor fi investițiile în agricultură și în dezvoltarea rurală în ultimii ani? O înrebare la care condițiile pandemiei par să forțeze acțiunea urgentă. O întrebare la care Comisia Europeană răspunde și prin finanțări concrete.
    Animație video bazată pe documentarea EURCACTIV și următoarele resurse: sondajul IRES realizat în iulie 2020, la comandat Agentiei Împreună, și webinarul MINDSET, 21 octombrie 2020, traineri: Gelu Duminică și Oana Sandu

    MINDSETDincolo de percepție

    Romii în criza COVID-19: un țap ispășitor care arată limitele reprezentărilor presei.
Advertising