La 1 ianuarie, au intrat în vigoare noi norme în UE privind conținutul digital și vânzarea de bunuri. Consumatorilor și agenților economici le va fi mai ușor să cumpere și să vândă conținut digital, servicii și bunuri digitale din și în întreaga UE.
România este pe locul 27 din cele 27 de state membre ale UE în ediția din 2021 a indicelui economiei și societății digitale (DESI), cu toți indicatorii mult sub media UE, dar mai ales la nivelul serviciilor publice digitale și al capitalului uman.
Comisia a prezentat pe 9 martie un document de viziune pentru o transformare digitală reușită a Europei până în 2030. UE se proiectează suverană din punct de vedere digital într-o lume deschisă și interconectată.
CE a lansat luni o cerere de exprimare a interesului vizând constituirea unor parteneriate tematice pentru a testa proiecte de inovare interregionale care să sprijine acțiuni de reacție și redresare ca urmare a pandemiei cauzate de Sars-CoV-2.
România a rămas în urmă în ceea ce privește indicatorii referitori la competențele digitale și are o performanță slabă în ceea ce privește digitalizarea întreprinderilor și serviciile publice digitale, apreciază Comisia Europeană.
Identificarea automată a persoanelor pe baza recunoașterii faciale este necompatibilă cu regimul de protecție a datelor impus de UE, susține Margrethe Vestager, vicepreședinte al Comisiei Europene, responsabilă cu economia digitală.
Fundația Orange a deschis concursul de selecție a 10 școli gimnaziale din mediul rural care vor fi incluse în programul de educație digitală – Digitaliada, începând cu anul școlar 2019-2020.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.