Capitala Italiei, una dintre cele mai vizitate destinații la nivel global, intenționează să limiteze excesele turismului și în special „lipsa de respect” a vizitatorilor față de unul dintre simbolurile orașului: Fontana di Trevi.
Potrivit datelor Revolut, numărul străinilor care vizitează Bulgaria, sau mai bine zis clienții acestora care și-au folosit cardurile, a crescut cu 35% față de perioada mai - iulie 2023, informează capital.bg.
Guvernul italian lucrează la o regulă care să permită extinderea acesteia la toate municipalitățile care doresc să o aplice (nu doar la capitală, orașe turistice sau cele considerate orașe de artă), arată il Fatto Quotidiano.
În primul trimestru al anului 2024, oaspeții au petrecut 123,7 milioane de nopți în unități de cazare pe termen scurt din UE, rezervate prin Airbnb, Booking, Expedia Group sau TripAdvisor, arată Eurostat.
Un procent de 75% dintre europeni plănuiesc să călătorească în următoarele luni, o creștere cu 6% față de anul trecut, iar printre destinațiile de top pe locul al patrulea se află Grecia, cu un loc mai sus față de anul 2023.
Veniturile din turism ale Albaniei au crescut cu 72% în 2023 comparativ cu 2022, ajungând la 1,84 miliarde de euro, potrivit datelor Băncii Centrale a Albaniei.
În mod cert, hotelierii bulgari nu înțeleg nimic din critici și sarcasm. Prețurile ridicate din perioada sărbătorilor de Crăciun și Anul Nou au dat naștere glumei „Nu-mi permit să merg la Velingrad, mă duc în Maldive”, scrie presa bulgară.
Efectul muncii așa-numiților atașați comerciali ai Bulgariei în străinătate este ceva cu care aproape nimeni nu s-ar angaja ferm, transmite ziarul bulgăresc Dnevnik.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.