Soluția unei UE puternice nu poate veni doar de la instituțiile europene sau de la clasa politică. E nevoie de o abordare inclusivă, în care societatea europeană să fie implicată în mod real în proiect. Mass-media pot juca un rol.
Covid -19 ne-a globalizat, în pofida izolării sociale, scrie Radu Șerban, fost ambasador al României în Japonia.
Ne întrebăm de ce Japonia, la o populație de șase ori mai mare decât a României, înregistrează mai puține victime ale coronavirusului.
Utilizarea unui concept istoric pentru a discuta despre soluțiile Uniunii Europene în criza economică generată de coronvirus stârnește poziții nuanțate în cercurile de la Bruxelles.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.