Sâmbătă seara a fost lansată la Cluj-Napoca, în cadrul Festivalul Internațional de Carte Transilvania (FICT), aflat la cea de-a zecea ediție, cea mai recentă carte a lui Marius Turda, intitulată, ușor amăgitor, „În căutarea românului perfect”.
PNL a lansat joi un clip video pentru promovarea cărții lui Nicolae Ciucă, președintele partidului și candidatul liberalilor la alegerile prezidențiale.
Premierul Marcel Ciolacu evită să comenteze dezvăluirile potrivit cărora sutele de panouri care promovează cartea lui Nicolae Ciucă au fost plătite din bani publici, dar susține în mod ironic faptul că aceasta va fi ”un best-seller”.
PNL a comunicat, la întrebările Snoop, că din luna mai și până azi a cheltuit „din subvenții acordate de la bugetul de stat” 510.000 de euro pe lună pe 400 de panouri stradale care promovează cartea lui Nicolae Ciucă.
Premierul Marcel Ciolacu a declarat luni că va vorbi despre candidatul PSD la alegerile prezidențiale după alegerile din 9 iunie, adăugând că nu participă la competiția "de scris cărți", aluzie la anunțul făcut de președintele PNL, Nicolae Ciucă.
Valeriu Antonovici, actual consilier parlamentar, a lansat o carte în care vorbește pe înțelesul tuturor despre cea ce înseamnă eficiența oamenilor aleși să ne reprezinte în Parlament.
Alexei Navalnîi povestește în carte propria viață, de la ascensiunea ca lider al opoziției până la amenințările asupra vieții lui, scrie The New York Times.
Deputatul PSD Nicușor Halici susține că lansarea unei noi cărți de către președintele Klaus Ioannis este o decizie politică ce va fi sancționată la vot, deoarece acesta nu a fost ales să scrie cărți.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.