Mașina electrică ”Made in Cluj”, prezentată publicului acum 6 luni de zile, este expusă zilele acestea la Romexpo, în București, unde are loc Congresul PPE.
Popularii europeni vor ca Green Deal să devină o afacere, asta însemnând, printre altele, ca mașinile electrice să nu mai fie produse în China, ci în Europa.
Numărul autoturismelor doar pe baterie în țările UE a crescut cu 55% față de 2021. Numărul total de mașini a ajuns la 253 de milioane, potrivit cotidianului grecesc Kathimerini.
Sectorul de reciclare a bateriilor pentru mașinile electrice din Uniunea Europeană va avea nevoie de investiții de 9 miliarde euro pentru extinderea capacităților până în 2035.
Locuitorii din zona Debrețin din estul Ungariei protestează împotriva deschiderii unei fabrici (în realitate, se pare că ar fi vorba de două), relatează Euronews.
Producătorii investesc masiv pentru a construi arhitectura software în jurul căreia vor fi proiectate mașinile lor și își imaginează serviciile viitoare, cum ar fi actualizările de la distanță și automatizarea plăților la stațiile de încărcare.
Costul încărcării unei mașini electrice în europa variază în funcție de politicile aplicate de furnizorii de energie, în funcție de infrastructura de încărcare, de costurile cu energia și de taxele percepute, scrie Oikonomikos Tachydromos.
Schimbarea orientării Germaniei în ceea ce privește motoarele cu ardere internă, opoziția din ce în ce mai mare față de zonele cu emisii reduse din Franța și prețul ridicat al modelelor electrice sunt factori care împiedică tranziția sectorului.
Most European car makers have already declared that they will go full electric by 2035, some of them sooner. The EU’s task is to get ready for this transformation, writes Frans Timmermans.
Vânzarea autoturismelor electrice și hybrid a depășit anul acesta, pentru prima dată, vânzarea autoturismelor cu motoare diesel, creștere datorată stimulentelor acordate prin Programul Rabla PLUS, derulat de minister prin AFM.
Mașinile cu emisii zero vor primi numere de înmatriculare verzi, anunță Ministerul Mediului, care a adăugat că Ordinul comun care reglementează acest lucru a fost publicat în Monitorul Oficial.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.