Sectorul de reciclare a bateriilor pentru mașinile electrice din Uniunea Europeană va avea nevoie de investiții de 9 miliarde euro pentru extinderea capacităților până în 2035.
Locuitorii din zona Debrețin din estul Ungariei protestează împotriva deschiderii unei fabrici (în realitate, se pare că ar fi vorba de două), relatează Euronews.
Producătorii investesc masiv pentru a construi arhitectura software în jurul căreia vor fi proiectate mașinile lor și își imaginează serviciile viitoare, cum ar fi actualizările de la distanță și automatizarea plăților la stațiile de încărcare.
Costul încărcării unei mașini electrice în europa variază în funcție de politicile aplicate de furnizorii de energie, în funcție de infrastructura de încărcare, de costurile cu energia și de taxele percepute, scrie Oikonomikos Tachydromos.
Schimbarea orientării Germaniei în ceea ce privește motoarele cu ardere internă, opoziția din ce în ce mai mare față de zonele cu emisii reduse din Franța și prețul ridicat al modelelor electrice sunt factori care împiedică tranziția sectorului.
Most European car makers have already declared that they will go full electric by 2035, some of them sooner. The EU’s task is to get ready for this transformation, writes Frans Timmermans.
Vânzarea autoturismelor electrice și hybrid a depășit anul acesta, pentru prima dată, vânzarea autoturismelor cu motoare diesel, creștere datorată stimulentelor acordate prin Programul Rabla PLUS, derulat de minister prin AFM.
Mașinile cu emisii zero vor primi numere de înmatriculare verzi, anunță Ministerul Mediului, care a adăugat că Ordinul comun care reglementează acest lucru a fost publicat în Monitorul Oficial.
Obiectivele climatice ale UE sunt ambițioase și, pentru a ajunge la emisii zero până în 2050, este esențială reducerea poluării generate de transporturi. Finanțarea unor stații de încărcare a automobilelor electrice este un pas în această direcție.
Guvernul României a comandat 123 de autobuze electrice de la compania poloneză Solaris, valoarea contractului fiind de aproximativ 65 de milioane de euro
Experții în securitate cibernetică invitați în cadrul webinarului “Riscurile Cibernetice: de la amenințare, la soluții”, care a avut loc miercuri, estimează atacurile cibernetice care au loc zilnic la o valoare de 8,44 trilioane de dolari.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.