Studiu: Firmele din Romania, in urma celor din Ungaria si Polonia in domeniul responsabilitatii sociale
Firmele din Romania si Bulgaria se afla in prima faza de dezvoltare a proiectelor de responsabilitate sociala si fata de mediu, sub nivelul companiilor din Ungaria si Polonia, arata un studiu al grupului Braun & Partners Network, care a evaluat performanta si comunicarea CSR-ului pentru cele mai profitabile companii in cele patru tari. In Top 100 companii din regiune, cel mai bun rezultat pe Romania l-a obtinut compania Petrom. Sectorul de telecomunicatii inregistreaza cel mai bun scor la nivel de regiune.
Intitulat "CSR 24/7 Top 100 companii", studiul regional contine un "Top 20 companii" in functie de venituri, incluzand primele 3 banci si 2 institutii de asigurari din Romania, Ungaria, Polonia si Bulgaria, avand ca sursa de informatie website-urile companiilor studiate.
Potrivit sursei citate, pentru Romania s-au folosit primele 25 de companii din „Top 100 cele mai valoroase companii din Romania”, publicat de „Ziarul Financiar”.
Companiile au fost evaluate in functie de transparenta si comunicare, guvernare corporatista, relatiile cu partile interesate (stakeholderi), responsabilitate fata de mediu, responsabilitate economica, societate si resurse umane.
Rezultatele studiului, pe scurt:
Braun & Partners Network este primul grup de consultanta in strategie de CSR si marketing din Europa Centrala. Prin intermediul filialelor sale, grupul ofera clientilor sai asistenta in materie de branding, CSR, comunicare cu stakeholderii si instrumente de publicare prin dezvoltarea, proiectarea si lansarea unor astfel de servicii.
C.M
Comentarii