În contextul suspendării cursurilor școlare, profesorii și părinții care caută instrumente de educație la distanță au acces la o serie de materiale gratuite, validate educațional, prin Platforma de Învățare și Testare online Digitaliada.
Fundația Orange deschide a patra ediție a concursului național #Digitaliada, care premiază cele mai bune materiale educaționale digitale. Ca element de noutate, din acest an, participanții pot înscrie materiale în patru categorii de concurs.
Fundația Orange anunță lansarea secțiunii de învățare și testare online Digitaliada ce pune gratuit la dispoziția profesorilor de învățământ primar sau gimnazial, interesat de digitalizarea propriului proces didactic, o soluție interactivă completă.
Fundația Orange a organizat prima conferință de tehnologii asistive din România, în cadrul căreia instituții, business-uri, dezvoltatori, ONG-uri și beneficiari s-au reunit pentru a găsi soluții inovatoare pentru persoane cu dizabilități.
Fundația Orange a deschis concursul de selecție a 10 școli gimnaziale din mediul rural care vor fi incluse în programul de educație digitală – Digitaliada, începând cu anul școlar 2019-2020.
București, 21 septembrie 2017. Datorită rezultatelor încurajatoare înregistrate în ediția pilot din 2016, Fundația Orange anunță dezvoltarea programului Digitaliada și în anul școlar 2017-2018.
București, 12 iunie 2017. Au fost desemnați câștigătorii #Digitaliada, concurs de materiale digitale educaționale care încurajează crearea de conținut original și open source care poate fi utilizat în procesul de învățare.
Școlile din mediul rural pot câștiga un laborator digital și materiale digitale pentru a susține predarea disciplinelor matematică și TIC, în cadrul celei de-a doua ediții a concursului Digitaliada în mediul rural.
Obișnuiți cu stilul său neconvențional, nu trebuie să fie de mirare că președintele argentinian Javier Milei, după o zi intensă plină de întâlniri s-a lăsat dus de val la un post de televiziune din Italia, relatează RAI News.
Uniunea Europeană nu pregătește un „pașaport de carbon” sau alte inițiative prin care să restricționeze libertatea de mișcare a cetățenilor, așa cum s-a vehiculat pe site-uri și publicații din România și din Republica Moldova.
Propaganda pro-Kremlin pe Facebook se manifestă și prin comentarii identice puse de un număr limitat de utilizatori, așa-zișii "troli”, conform global-focus.eu.